Gorümcem de 37+0 da dogum yapti planli sezaryenle bir arkadasim da sancisi ciktigi icin 37+0 da acil sezaryene alindi bebeklerin ikisi de kuveze falan girmedi miadında doğum olarak geciyor zaten 37 hafta ve üzeri olan dogumlar.Ben de 38+5 te dogurmustum