Gulsah-207 gelişimi normal. kilosu da 3’ü geçti. Tabi ultrason her zaman tam kiloyu söylemez ama söylediğiniz içimi rahatlattı. Çünkü ilk bebeğim 39’da doğmasına rağmen 2900 zor olmuştu kilosu. Ve küvezde kalmıştı. 37’de doğan illa küveze girer mi? Madem ebe buldum, sorayım :)