Eko93 bunu dile getirirsiniz muhtemelen ona gore ayarlarlar. normal de dusunebilirsiniz.ben suni sanci almak istemedigimden sezaryani istedim suyum gelmisti o sekilde gtmistim hastaneye kendi sancim gelseydi denemek isterdim gerçekten. Sezaryende cabuk toparladm ama yatmasi kalkmasi zor oluyor cidden ama hepsi geciyor tabi