27+4üm ben şuan ama ikisinden de çok korkuyorum nasıl olacak bilmiyorum. Korku gibi de değil tam olarak da, gerginim diyelim. Az kaldı ama ben sanki hiç böyle 2 ay kalmış gibi hissetmiyorum öyle düşününce daha çok geriliyorum bence daha bi nerden baksan 3 4 ay olması lazım 😅😅 2 ay çok az geliyo daha yapılacak da çok işim var nası olacak bilmiyorum 😂 iyice gerildim stres yaptım son günlerde ben galiba kafamda deli sorular