ZeyHus33 aynen o sorun bendede var canım benimki çocukları çok sevdiği için ha bire doğur diyip duruyor imza vermiyor. Hatta doktorun yanında biz sezeryan düşünmüyoruz demişti doktor sen değil zaten eşin olacak demişti 😁 ah bu kocalar aslında devletin bu duruma el atması lazım tek taraf istiyor diye sürekli çocuk yapmak ve kadının isteğini hiçe saymak çok ama çok saçma