Merhaba hanımlar. Doğum kontrol hapı ile hamile kalanları duydum. İğne ile hamile kalanları duydum. Spiral ile hamile kalanları duydum. Hatta benim gibi eşinin korunması ile bile hamile kalanlar oluyor. Yani ne yapsam %100 hamile kalmam. Bunun kesin bir çözümü var mı çünkü ceket atsa hamile kalıyorum artık ve bu durumdan gerçekten rahatsızım.En son dışa boşalma yönetimini denedik ama ondada hamile kaldım ve doktorumuz zevk suyundan dahi hamile kalınır demişti.Oyle bir şeyin mümkün olduğunu düşünmeniştik tabi.Allah olmayanlara nasip etsin ama artık gerçekten bebek düşünmüyorum ve ne yaparsam yapayim hep bir şekilde kendimi hamile olarak buluyorum. Lütfen bana kesin bir çözüm önerin.