SenaBM
Eğer sarılık değeriniz normalde bebeği çok kalıj giydiriyor olabilirsiniz oda ısısını 24’ü geçmeyecek şekilde ayarlamaya çalışın bence ya da üstündeyse de ona göre giydirin, ben zıbınla emziriyordum artık hala daha gündüzleri full zıbınla gece uykusuna geçeceği zaman uyku tulumu ya da pijama takımı giydiriyorum ayaklarına çorap dahi giydirmiyorum soğuk değil sıcak hasta ediyor bilinenin aksine bence siz de soymayı deneyin uyanmadığı zaman zaten 40tan sonra 4 saate kadar uyuması da çok normal 💕 her bebek de farklıdır belki bu arada bebeğiniz çok güzel emiyor memeyi çabuk boşaltıyordur ve o yüzden acıkmıyor da olabilir 💕