SenaBM benimkiler prematüreydi , beslenirken bile çabuk yorulup dalıyolardu uykuya , küvez doktorumuz topuğuna alt kısma baskı uygulayarak uyandır demişti , emmeyi bırakırsa da çene altını parmağınla gıdıklar gibi bastır hafifçe, bu emme uyarısı veriyor demişti. Ben öyle hep bu ikisini uyguladım , çünkü başka türlü kapı duvar kalkmazlardı😁 canını yakmayacak derece sık ama topuğunu.