Selensse aksamdan ceviz ve badem ıslayın,bir porsıyon(8/10 adet badem-1 tane tum ceviz)sabah 9 gibi onu yiyin,10 gibi bir porsıyon meyva,11.30/12.30 arasında domates salatalık yesıllık az petnır yumurta bır kac zeytınden olusan bır kahvaltı,ogleden sonra 2.5/3.5 sıralarında ıkı kasık yogurt bır mandalına,ıkı kasık granola karıstırıp yıyorum(cok lezzetli ve tok tutuyor)aksamlara da 7 den once balık,et,sebze,salata gibi haftayı dolduruyorum.Sonrasında bir sey tuketmıyorum acıkmıyorum,erken yatıyorum,acıkırsam bır yogurt ara ogun yapılabılır.Gun ıcınde ¾ litre su içiyorum.Henuz 2 aylık hamıleyım,3 kilo kaybım var,ama oldukca saglıklı ve iyi hıssedıyorum kendimi..Haftada ⅘ gün de yuruyus yapıyorum elımden geldıgı kadar ,doktorunuzla görüşüp dilerseniz benzer kir liste yapbolırsınızz..