Orkide45 Ece5454 iki hamileliğimde iğne kullandım ve hiç yeniletmedim. 1 senelik çıkartıyor benim doktorum. Hatta şu an da öyle tam 1 yıllık raporluyum
Ayeser Bu iğneyle ilgili sürekli sistem değişiyor ne yazık ki. İlk başlarda bende sorun yaşamadım ama bu ay bir kutu iğne alabilmek için çok çabaladım diyebilirim.