açılın ben eczacıyım :) raporunuzda jinekoloji uzmanı varsa ilk rapor yani başlangıç raporu 3 ay sonraki devam raporlarında 9 aya kadar olabiliyor reçete veya raporun açıklamasına da gebeliğin kaçıncı ayında olduğunuzu yazdırırsanız bir problem yok bir kere rapor çıkartıp sonra sağlık ocağından vs yazdırabilirsiniz