Nergislyssa İlk hamilelikler genelde 37-40. Haftası gerçekleşir diyorlar sizin cinsiyet neydi ve kaçıncı haftada doğurdunuz?
Nergislyssa Suey benim de ilk hamileliğim merak ediyorum doktorlar da bilet demiyor maşallah maşallah 🧿
Nurela3440 Suey canım bende o haftalarda dogura bilirim kuvezde ne kadar durdu eğer bebeğimin gelişimi iyi olmazsa mecbur 33 35 dogurucam
Hayat31 Leylaaaaa Allah korusun bebeginizi.kaç kilo doğdu ? Benimde şu an 33. Tansiyonumdan dolayı kilo almıyor diye 35de doğum olucak dedi doktorum
Cigdem3552 Leylaaaaa bende Büyük ihtimal 38 de olucam tansıyon ve ödem var bende sizdede ödem yapmısmıydı
Seymaaktass bebegimhayalim bende aynı durumdayım vallahi 40+0 olduk yarın yatışım yapılıcak suni sancı ile doğumum olucak inşallah 🙏 senin nasıl geçti sürecin