Pln1994 evet çok memnunum, ben hamileliğimden kısa zaman öncesinde ufak bi sağlık problemimden dolayı ve yakınlarımın tavsiyesi üzerine semih bey’e gitmiştim yine çok memnun kalmıştım ve bi doktordan çok arkadaşımmış gibi rahatça konuşup dertleşebiliyorum bu benim için çok önemli. Geçtiğimiz yakın zamanda da tanıdığım 2 kişi doğumunu semih beyle gerçekleştirdi başarılı olduklarını düşünüyorum