Kamamir evet iyi bir doktor dedikleri için gitmiştim bende. Biraz fazla sakin ve az konuşuyor. Bide ben böbrek enfeksiyonu geçirmiştim beni bir hafta hastanede yatırdı ilk üç gün eksik müdahalede bulunmuş daha da fenalaşınca ailem tepki gösterdi tam mesai çıkışı evine gidecekken ailem tepki gösterdiği için enfeksiyon doktorunu çağırdı o doktor hemen başka bir ilaç tedavisi uyguladı ve ben iki günde toparlandım. Ama eğer ailem tepki göstermese evine gidecekti ve ben bir gün daha ağrılar içinde yatacaktım. Ben iyileşeceğim halde değerlerim yükseliyordu ve tadaviyi değiştirmedi orda. İyi ki ailem tepki göstermiş. O olaydan sonra doktorumu değiştirdim. Ben bunları yaşadım. İnşallah siz hiç sorun yaşamadan doğumunuzu yaparsınız. Ama hastanede yenidoğan yoğunbakımı olması da önemli canım ne olur ne olmaz allah korusun.