Kardelenylmz gulsumoztrk 24+4 kızım olucak Umay koycaz ismini havalar çok sıcak olduğu için biraz, bunaltıcı geçiyor onun dışında herşey gayet güzel
Nazli08 40+1 olduk. Miraç Yaman düşünüyoruz. Çevrenin tepkisinden dolayı kararsızlık var gibi ama yinede istiyoruz koyacağız sanırım.
Husna_34 gulsumoztrk kızımın adını o kadar çok değiştirdik ki en son Mihra da kaldık😅 Oğlumun adı da Alperen😇