gulsumoztrk Kızlarr hamilelik nasıl gidiyor zaman daraldıkça beni heyecan basmaya başladı 30+3 oldum bugünnnn bebişlerinizin isimleri ne olacak benim bi oğluşum olacak adını Akgün Kağan koyacağızz
Sare09 Alynq bende ışıl istiyorum ama çevremde herkes bi kulp lakap buldu bu isme zorla vazgeçirmeye çalışıyorlar haftalardır artk başka isim düşünüyorum ama aklım ışılda yine