Dlk1616 Bursa şehir hastanesinde Gültekin Adanasa giden varmı veya doğum yapan yada önerdiğiniz başka bir doktor sezaryen doğumada nöbetçi olan doktor mu giriyor bilgisi olan aydınlatsın azcikk
Fhnxxhnxdhnbg- Dlk1616 10 Nisan’da sezaryan doğumum var ama kim görcek bilmiyorum o gün hangi doktor varsa nöbetći o giriyormş ilki özelde yapmt bı gece kaldm bu sefer bı gün önceden yatş veriyolar iki gece Kalcam
OguzMoms Dlk1616 Ben Murat Afşin Turhan’a gidiyorum çok memnunum evet sezeryanida o gün hangi doktor nöbetçiyse o yaptiriyor
I8738 Dlk1616 bende bugün gittim kontrole tam 37 haftalığız ameliyat için gerekli şeyleri istedi doktorum EKG kan falan yarın tekrar gitmem lazımmış anestezi onayı alıp ona göre gün vericekmis
I8738 Bende bekliyim bari burada lale hanıma gidiyorum ben ilk gebeliğim özelde olmuştu bunda nasıl olacak sezeryan hiçbir fikrim yok yarın kontrol günüm öğrenirsem yazarim
Meralkosar Fhnxxhnxdhnbg- bende sizi bekliyorum inşlh güzel geçer doğumunuz burdan iyi haberlerinizi alırız 💐
OguzMoms Dlk1616 Ben 30 haftaligim başından beri ona gidiyorum aşırı memnunum çok kibar bı doktor istediğim herşeyi rahatça sorabiliyorum bence bı şans verin derim 🌸
beyhan3678 Ben yaşar cana gidiyodum asla memnun kalmadım her meslek sahibi bence işini hakkıyla yapmalı gerçekten
Aysegul166 beyhan3678 bana bi arkadaşım bu doktoru çok önermişti şaşırdım şu an hatta baya uğraştım randevu bulamamıştım
Baharrrrxxx Murat afşin bey ilk normal doğum yaptığım da başımda beklemişti çok iyidir, şimdi son 24 günüm kaldı kimden randevu bulursam ona gidiyorum ama zeliha atak ta çok iyi aklınızda olsun , kim nöbetçiyse doğuma o doktor giriyormuş
gokcen37 Baharrrrxxx gebe kalmadan once de kadon hastaliklari icin de Zeliha hanim a gidiyordum simdi gebeyim 6 aylik olduk ve Zeliha hanimla devam ediyorum cok cok memnunum