Lilipadq Ben bugün oldum. Şu an için ne ağrı ne sızı var. 24.haftamda tek doz şeklinde oldum. Ebem 28 de gel tek doz olacağına dair imza atman lazım dedi tamam dedim. Baya korkmuştum olmadan önce ama korkulacak bir durum yokmuş
Canan-06 Busaltun ilk gebeliğimde iki Doz oldum şimdi 2.bebeğime hamileyim tek doz yeterli denildi not almamışlarmı ya oldunuzmu olmadınız mı diye