Busaltun Kızlar ben daha önce tetanoz oldum mu hatırlamadığım için sağlık ocağında 1 doz vuruldum. Kimi doktor 1 doz yeterli diyor ama sağlık ocağı 2 doz uygulayacağız gel dedi. Napmalıyım bilgisi olan?
Deletedmom_88 Busaltun bence iki dozu da olun 🙏🏻 bana da aile hekimim 1 doz yetebilir demişti ama hemşire hanım 2 dozu da yaptır dedi. Böyle şeyleri hemşireler vs bazen daha iyi bilebiliyor bence
Barabar Busaltun benim Dr tetanoz bogmaca difteri olan üçlü aşıyı önerdi onu 30. Haftada tek doz olarak yaptrirdim youtubda bu konuyla ilgili videolar var izleyebilirsiniz
Fundahakanb Busaltun 10 sene içinde bir kez olmuşsanız hamileyseniz bir kez yapıyorlar. Ama yaptırmamışsanız 2 doz
cgnduru Busaltun daha onceki gebeliginde yaptırmış olsan sistemde gozukmezmiydi zaten. Ben ilkinde 2 doz yaptirdim 20. Hafta gel kalp atisina bakicam dedi sağlık ocagindaki ebe gidince sorucam ama 2. Gebelikte 1 doz yetiyor diye biliyorum ben
2cibebis Bnde ilk hamilleikte 2 doz yaptrmistm suam 1 doz yeterli dedilrt hala yaptrmafm 30 haftaligim
cgnduru Busaltun o zaman iki kez vurul 🤣 kimde bize daha önce vuruldunmu diye sormuyor direk vuruyor sana niye sormuşlar 🤣
2cibebis Busaltun 5 yasnda oglum 10 sene gecerpiyse yaptrmam hemd enormal amaliyata girene neden yapmiyolar tetenoz ozellikle gebelere yapiliyo cok kafami karstiryo bu konu
Busaltun 2cibebis ya tetanoz hastalığı içinmiş hede alet edevat kullanılıyor ya acil sezaryen durumlarında o yüzden
Anneoluyorumm00 Busaltun ilk hamileliğimde iki doz oldum bunda zaman az olduğu için aralarında bir doz oldum
hnb Busaltun ben de 21+4 deyim hic vurulasım yok bazı doktorlar da önermemiş kafam karışık ya siz kaçıncı haftadasınız
Bino Ben bi tane oldum. Ebem 2. Doz için aramadı ben sordum. O da doktor derse 2. Yapıyoruz dedi. Zamanda geçmişti. Doktorum zamanı geçti zaten ama 1 doz da yeterli olur senin için dedi.