annebebek123 Ben de 40+4′üm yatış deyince başladım ağlamaya yarın dedi perşemebeye erteledim. Hemen sağlık ocağının ebesine gittim o hastanedeki eğitim ebesine yönlendirdi. Bana dediği kendini kesnlikle sıkma, süreç normal. Bebek sağlıklıysa endişen olmasın. Squat hareketi yap, duvara yaslan çömel kalk, bacaklarını esnet, merdiven in çık ama en önemlisi bebeğinle konuş, onu rahatlar dedi.