2222ils içiciydim:) 10 senedir içiyorum. Gebe olduğumu anlayınca bıraktım. Şuan 16 haftalığım her çay içtiğimde aklıma geliyor. Kolay değil biliyorum ama o cana zarar vermeye hakkım yok. Yüzde bir ihtimal bile olsam bunu yapmam. Ve sizin gibi asla post açıp milletin kaç tane içtiğini, zarar görüp görmediğini sormadım. Çünkü eminim siz de biliyorsunuz zararını. Başkası zarar görmediyse sizin görmeyeceğiniz anlamına gelmez bu