2222ils maalesef ben de kullanıp vicdan azabı çekenlerdenim. Yaklaşık 15 senedir sigara kullanıyorum asla bırakamadım çok zor. Hamileliğimi öğrendikten sonra 5 taneyi asla geçmiyorum bir de sigaramı hafiflettim. Umarım bırakabilirim, deniyorum. Bol bol yoğurt yiyin, kefir için. En azından size olan zararını hafifletirsiniz.