lena1234 Canim çevrede arka arkaya 2 çocuk sahibi olanlar var anne ve ilk çoçuk için yipratıcı bir süreç anneler anlattıkça korku sarıyordu beni buyuyunce rahatliyorsun benim abimle aram 4 yaş kardesimle 3 yaş annem çok zorluk yaşamış hep anlatırdı ben hep tek çocuk nasil bir duygu ben yaşamadım çocuğum yaşasın dedim şuan 2. Ye hamileyim 30+2 haftalığım kızim 8.5 yaşında hamileliğimde gerçekten bana çok yardımcı oluyor eminim doguncada destek olacaktır bez getirirmisin ıslak mendil getirirmisin gibilerinden yada kapiyi açarmisın filan şimdilik ideal yaş buymuş diyorum fakat doğunca arayi çok uzaattığım için pisman olurmuyum bilemem