lena1234 Ablamın 3 oğlu var.Hepsinin arasında 2 yaş var. Evet anne için yıpratıcı ama çocuklar için çok güzel. Mesela binadaki çocuklar devamlı sıkıldıkları için ,oyun oynamak için ablama gelmek istiyorlar. Ama yeğenlerimin öyle bir derdi yok çünkü kardeşleri oyun arkadaşı,canları hiç sıkılmıyor.Ayni şekilde okulda kendilerini güvende hissediyorlar çünkü abisi hep göz kulak oluyor