Buby benim de stresten üç gündür karnıma ağrılar giriyor heyecandan 😅 yiğitliği çok bir şey sürdürmemek için hayır gergin değilim stresli değilim diye dolanıyorum ama yok bir gün önce sabaha kadar uyuyamadım stresten dün de zoraki uyudum ama normalde de hiç stres yapan bir insan değilim ilk bebek ilk heyecan ilk ameliyat belki ondandır 😅😅 inşallah hayırlısıyla hastanede sakin sakin güzel geçer doğumumuz