Deletedmom_112 bende diyorum tırnak kesmem törpülerim😂 bence de sağlıksız düşünceler bunlar. Bebeğinize odaklanın gerisi hallolur zaten 🌸 mesela ben doğumdan sonra 5 gün sonra evime gelcem yada hastaneye gidiliyo. Yebidoğan çekimi 20. Günde yaptırmayı planlıyorum buna göre evden hiç çıkmamam lazım ama işte hayat şartları. Yaz doğumu olacak sanırım evde dursam çatlarım. Bu da strese sebep olur o da bebeğime eşime yansır. En güzeli kimseyi dinlememek yada danışmamak