TG123 sızıntı şeklinde suyum geliyordu ilk idrar sandim önemsemedim ama 1 saatten fazla sürünce hastaneye geldim muayene sonucunda 8 cm açıklık olduğunu öğrendim direk nst ye bağlandım 10 cm açıklığa kadar bekledik 3-4 saat kadar sürdü tabi sonra normal doğuma alindim yani hastaneye gidene kadar hiç bişey hissetmedim suyun gelmesi dışında 36+6 günlük doğduk şükür iyiyiz