Pnr22 bi-seyma ilk zor oluyo bol bol yürüyüş bol su erken toparlanmaya fayda sagliyo benim 2. sezeryanim şansıma ödem tuttu vücudum ayaklarimi uzatıp yüksek tutmaliyim oyuzden yurumem engellendi 😕
bi-seyma Pnr22 inşallah en kısa sürede toparlarsınız 🤲🏻 İnsan hem kendi canıyla hemde bebişle ilgilenmek zorunda olması en zoru Yeni doğmuş bebeğin ama ilgilenemiyosun Şimdi çok daha iyi hissediyorum kendim ilgileniyorum tabi tam iyileşmedim ama zamanla inş
YY1981 Bende 36 haftalık oldum 4 . çocuk olmasına rağmen çok korkuyorum erken olursa diye 2 .oglum SP erken doğmuştu.Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin
Pnr22 bi-seyma amin inşallah kızım eşim sagolsun bana çok yardım ediyolar rabbim evlatlarimizi biz annelere bagislasin inşallah