Elli98 ben spiral yeni taktırdım ramazanın ilk günüydü takıldıktan sonra az bi lekelenme oluyor gayet normal bu böyle leke şeklinde 5 gün kadar sürdü sonra kesildi ve şimdiye kadar ne kanama ne lekelenmem olmadı agrım ise ilk gün çok çok çok az minicik oldu o kadar agrı kesici almadım bile çok az Dı agrım böyle yani elhamdülillah şimdilik gayet iyiyim inş hep böyle gider korunma olarak hem spiral hem prezervatif tercih ettik