hayalim35 ilkgozagrim__ valla doğmaya niyeti yoktu doktor başlattı nazlı çıktı kızımız şuan 3 yaşında 😄 bunda da ağrılarım erken başladı aynıları olacak die korkuyorum
ilkgozagrim__ hayalim35 oo bide kızzz benimkide kızzz şimdi bana çektiriyor yoksa benimki de mi o haftalarda gelecek
ilkgozagrim__ Bsrrgl tamam kuzum teşekkür ediyorum eşim gelsin de Bi gidelim içim rahat etsin en azından
ilkgozagrim__ _Tazeanne gittim kuzu gece 2 de gittim 10.30 da geldim sabah eve açılma yok ama bebeğin kafasını görüyorum olacak gibi açılma dedi 2 saat yürü gel dedi gittim hala aynı dedi bir anda da açılabilir Bi 1 gün de 1 hafta da 10 gün de sürebilir dedi
_Tazeanne ilkgozagrim__ ay hayırlısı olsun benimde bugün ağrılarım var kontrolüm yarın sağlıkla gelsin bebişler 🤭