ilkgozagrim__ Kızlar belki Acile giderim Bel ağrım var karnımda kasılma ve ağrı var Bilkent şehir hastanesine doğuma yakın aciline giden var mı kızlar bana Bi yazar mısınız Naparlar gidersem 37+2 olucaz 12 den sonra
Selensse ilkgozagrim__ bence kesinlikle gitmelisin oraya gitmedim canım ama kesinlikle bir hastaneye git
Maviii_98 ilkgozagrim__ o hastaneyi bilmem ama ben bugün acile gittim sancısı olan 32- ya da 37 haftalık gebeyi nstye bağladıklaırnı gördüm başka ne yaparlar bilmem.
Bsrrgl ilkgozagrim__ sancıları tetikleyen şeylerden biri de vücudun bir şekilde susuz.kalmasi o yüzden önce nst ye bakıp eğer sancı varsa serum takabilir açılma varmı diye alttan bakar eğer sancı varsa bebek kanalda mi diye bakar serum sancıları hafifletirse başka birşey yoksa gönderir ama geçmezse düzenli ise yatirabilir
ilkgozagrim__ Selensse gidicem kuzum Ama ne yaparlar kiii korkuyorum Bi yandan yatmak istemiyorum orda yatış istemiyorum yani
hayalim35 ilkgozagrim__ açıklığa bakarlar nst ye bağlarlar bnde öyle oldu ilk açıklığa bakıldı ağrım var dedim
Maviii_98 ilkgozagrim__ benimdr ilk gebeliğim çok bir Bilgim yok haftada küçük bugün denk geldim öyle o yüzden söylemek istedim.
ilkgozagrim__ tatlibebegim_ neden durdursunlar ki zaten 37+2 olucaz ben durdurmayın derim yani zamanı yakın zaten
ilkgozagrim__ Bsrrgl Ayy öyle mi olur ben aslında su içiyorum bebeğin de suyu iyi çarşamba günü gittim kontrole orda sancı çıktı ama düzensizdi kuzu gönderdi istirahat et evde dedi
ilkgozagrim__ tatlibebegim_ herşey hazır kuzum hastane çantam felan ev yakın öyle bişey olursa eşim gelir alır 20 dk zaten evle hastane arası gidersem acile haber ederim
hayalim35 ilkgozagrim__ yok o hastaneyi bilmiyorum genel olarak öyle yapıyorlar bnm haftam 31 di sancılar düzensiz çıktı eve geldim hep kontrol amaçlı gittim 41 haftaya kadar
hayalim35 ilkgozagrim__ valla doğmaya niyeti yoktu doktor başlattı nazlı çıktı kızımız şuan 3 yaşında 😄 bunda da ağrılarım erken başladı aynıları olacak die korkuyorum