Kızlar 36+4 haftalık oldum bugün sabahtan akşama kadar adet sancısı gibi ağrı çekiyorum belden de vuruyor 15 yada 20 dk sonra geçiyor biraz daha geçmezse gidecem diyorum tam ağrım geçiyor bu ağrılar normal mi 18 nisanda sezeryana gün vermişti doktorum devlete gidiyorum böyle devam ederse o kadar bekletirmi bu sancılar çoğalır mı sizce bidaha ağrı başlarsa gidim mi bugün bebekte fazla hareket etmiyor önceki günlere göre napmam lazım kararsız kaldım