yeni-annelik ilk hamileliğimde 8. Haftada filan cıktı çok zayıftım çünkü 2. De de 14 15 hafta gibi çikti ama ilk hamileligime göre karnım kücük ilkinde 4. Ayda yerden kalkamiyordum birinin desteğine ihtiyacim oluyordu şuan 30+1 çok rahatım kendim kalkıyorum yatıyorum tabi biraz yatıp kalkarken eşimi sarsıyorum filan ama olsundu🤣🤣🤣🤣