iremd-1798 Reina ben değil teyzem okudu ama bildiğim kadarıyla Meryem suresi, Felak, Nas ve Ayetel Kürsi okundu.
iremd-1798 Fatma_tapo12 normal içme suyuna koydum. Felak, Nas, Ayetel Kürsi ve Meryem suresi okunuyor ☺️
Fatma_tapo12 iremd-1798 hastaneye gitmeden yapsam olurmu en son 2 cm açıklık vardı ama sancı yok sadece bel ağrısı var
iremd-1798 Fatma_tapo12 benim suyum geldi ben ondan gittim gitmeden suya koyuldu gittim 1 cm açıklık vardı 2 saat sonra 8 cm oldu 3 saat sonra 10 cm oldu. Açılmanızı kolaylaştırır. İçmenize gerek yok suya koyun doğum sonrası sudan alın yeterli 🥰