iremd-1798 -37- evet hastaneye giderken suya koyuyorsunuz dua okuyorsunuz çiçek gibi açıyor açtıkça sizinde açılmanız oluyor. Yanii benim çok kolay bir doğumum olmuştu.
Fatma_tapo12 iremd-1798 hım peki şuan bende sancı su yok ama 2 cm açıklık var ise yararmi bide ne kadar sürede etki ediyor
Kaderimmmm16899 Esrasnyz23 “Bu benim elim değil, Fatıma anamızın eli, Şafi isminle şifa ver.’” diye dua eder ve bu dileğin ardından; Meryem Suresi Felak Nas Ayetel Kürsi okunur😊
iremd-1798 Fatma_tapo12 tabii ki yapabilirsiniz yanınızda da biri varsa suya koyun abdest alınıp dualar okunsun. Açıklığınızı hızlandırır. Yani benim sancım olmadığı için 6 saatte doğum oldu ama açıklığım vardı sancı gelmesi için bekletildi. Ama açıklığı kısa sürede sağlar ❤️ Rabbim sağlıkla bir avazda kucağınıza almayı nasip etsin 😍
iremd-1798 Fatma_tapo12 amin cümlemizden ❤️ bize de haber verin umarım kısa sürede evladınıza kavuşursunuz dualarım sizinle ❤️
_momandad Fatma_tapo12 Benim doğumum biraz ani oldu.O yüzden otu annemler evde kendileri haber alınca koymuşlar.Tam bir saat falan sonra aradılar refakatçimi ot açtı doğum gerçekleşti mi diye☺️Benimde zaten o sıra doğum sancılarım artmıştı ve 10 dakika içinde doğdum☺️Ottan mı yoksa öyle mi denk geldi onu bilmiyorum 😅
_momandad Fatma_tapo12 Birde doğum anında bol bol sümmes sebila yeserrahu tesbihatını çektim o da bana çok güzel yoldaş oldu gerçekten bir avazda kurtuldum ☺️
CeyAsel1 Fatma_tapo12 ben doğuma girdiğimde kayınvalidem suya koymyş ilk doğum yapamadım ama sonrasında kolay geçti 2. Doğumumda da deneyeceğim Allah izin verirse doğumdan çıkar çıkmaz sudan almış atmış ve kolay iyileştim şükür 💖