Zeybal34
Benim de iki hormonum ve hafif insülin direncim vardı adetim düzenliydi kist vs yoktu , yumurtlama görüyordum doktor çok kapsamlı tahliller yaptı altta yatan bir neden çıkmadı farklı bir doktor pkossun son bir kan tahlili yapıcam kesinleşicek dedi , başka bir doktor ise altta yatan bir neden yok kilodandır diyebilirim dedi Şubat ayının ortası kontrolüm vardı bunlar söylendi ben sağlıklı beslenmeye başladım martın ilk haftası gebe olduğumu öğrendim dün kontrolüm vardı kadın doğumda insülin direncim düşmüş bebek şifa gibi geldi
Herşeyin başı stres