Betbet98 Sureyya1 usgde her iki yumurtalık pcos görüntüsü:( yüksek pcos mu oluyor 7.28 olunca? Ben hangi evresi diye merak ediyordum da . Amh Yüksek olunca hamile kalma ihtimali de mi aşırı düşüyor ? Yani yükseldikçe yumurta oluşması zor mu bilginiz var mı
Sureyya1 Betbet98 Betbet98 yani yuksek usgde bunu desteklemis cok yumurtaniz var ama buyuyup gelismelerinde sikinti oalbilir yediklerinizie kilonuza dikkat edin pkosla hamile kalan cok kisi var iyi yonu gec menapoza girersiniz
Betbet98 Sureyya1 çok üzgünüm oysa kş yumurtlama var ama büyümüyor .. belki de her ay ben adet bitince hamile kaldam sanıyorum ama her ay belkide asla yumurta bile oluşmuyor.. 26 yaşındayım
Sureyya1 Betbet98 uzulursunuz tabi ama umidinizi kesinlikle kesmeyin pkos hamilelige engel degil adetinizin 21. Gunu kan verin progestan hormonuna baksinlar yumurtanizin buyuyup buyumedigi anlasilir
Betbet98 Sureyya1 inşallah:( 22si gidicem doppler usg randevu m var. Hemde kan vereyim adetin 21. Gününe denk geliyor