Tugba_turk46 Teslimenursevil benimki geçen ay 6,02 çıkmıştı doktor yaşıma göre çok yüksek olduğunu yumurta kalitemin düşük olabileceğini söylemişti
Aslihan-ozkan Teslimenursevil ileri derecede pcos var. Kendine en iyi gelen takviyeyi bul ve ona göre kullan yıllardır içmediğim kalmadı hep gecikir adetim. Pıkassos tablet kullanmaya başladım 3 aydır gayet iyi d vit omega 3 ayrıyetten kullanıyorum
umut0808 Teslimenursevil valla benden tavsiye , deneyin bişey kaybetmezsiniz yinede siz bilirsiniz insülin direncinizde vardır yüksek ihtimalle o yüzden bunu bir deneyin
Betbet98 Aslihan-ozkan pıkassos kullanıp gebe kaldınız mı doktor önerdi iyi sonuç alan var dedi merak ediyorum
tugce14_ Nehirrrnill Değeriniz şuan güzel benimde böyleydi 1.81 filandı bir yıl sonra yaptırdığım testte 0.59a düşmüştü şok olmuştum.Bebeğiniz yoksa çok zaman kaybetmeyin
Sureyya1 Negna- cok az degil ama bebeknistiyorsaniz geciktirmeyin onemli olan yumurta kalitesi o ayri bi olay zaten cok dusuk degil yuksekte degil
Betbet98 Sureyya1 usgde her iki yumurtalık pcos görüntüsü:( yüksek pcos mu oluyor 7.28 olunca? Ben hangi evresi diye merak ediyordum da . Amh Yüksek olunca hamile kalma ihtimali de mi aşırı düşüyor ? Yani yükseldikçe yumurta oluşması zor mu bilginiz var mı