Rabiakltk5 Ebru1323 benimde haziran sonuna denk geliyor rabbim herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
nurtug Ebru1323 biz de 29+1 olduk doktor 31 mayıstan sonra bekliyoruz dedi ama bence o kadar gitmicek bi de bir hafta on gün kadar ilerde gidiyoruz inşallah sağlıkla gelir oğluşum
gozdexx Tuba-M55 benimki de kız temmuz başı gözüküyor ama haziranda doğsun istiyorum yengeç olacağına ikizler olsun 😂
Asu_baby5 sedanur4004 bilmem bana öyle söyledi doktor 1 hafta önde gidiyor dedi hatta daha öncemi doğuracağım ilk gebeliğim pek bişey bilmiyorum
Asu_baby5 Sedbng ilk gebeliğim pek bişey bilmiyorum doktor öyle söyledi birde bir hafta önde gidiyormuş bir hafta önde gitmiş haliyle haftası daha öncemi doğuracağım
Ebru1323 Bizde 28 haftalık olduk 17 Haziran dediler bakalım. Bizim bebiş çok hareketli yerinde durmuyo sizde durumlar nasıl
Hemsire2727 29+3 11 Haziran doğum daha donmemisti dönmezse sezeryan dönerse normal kısmet bakalım ne zaman gelmek isticek 😂🫣
Sevincrah Hemsire2727 Benim de 29+3 , 13 haziran görünüyor sat a göre ama erkenden de gelebilirmiş. Eşim de 8 haziranda üniversite sınavına girecek, aklım sende kalacak diyor kısmet bakalım😄