Bbk88 ben geçen sene nisan ayında kimyasal gebelik yaşadım sonrasinda da daha gebelik oluşmadı 2 senedir evliyim 2 senedir de çocuğum olmuyor geçen ay çatlatma tedavisi denedik tutmadı çok yıprandım psikolojik olarak ailemden de uzakta yaşıyorum yapayalnızım inşallah senin sonuçlarında temiz çıkar içini ferah tut Rabbim tez vakitte hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin