Bbk88 yok ben kadın doğuma gittim evlendikten sonra smear aldı muayene etti bi sıkıntı yok dedi kan aldı temiz çıktı 1 sene olmazsa bebek yine gelirsin dedi biz 4-5 ay sonra olmayınca eşimden test verdik onda ileri hareketlilikte sıkıntı ve sperm sayısında düşüklük vardı 9 aylık evliyim ben, çok şükür bütçe ayırabildiğim için zaman kaybetmeyip gideyim dedim doktora aşılama içinde