Merve_3351 doktorum bana da bu şekilde sonuç çıktı ama bu bebeğin hasta demek değil dedi sadece riskin biraz daha fazla olduğunu gösteriyor biz yine de fetal denea yapalım istersen dedi güvenilir bir
Doktor olduğu İçin hemen Yapalım dedik araştırmadım bile ben bide akrabamız oluyor özel uzman doktor o yüzden ona dedim direk ayrıntılıda baktırsam olmaz mı olmaz dedi o yüzden tamam dedik . İnsan hemen öğrenmek istiyor bebeğinin iyi olduğunu duymak istiyor
10 / 1 geldiği de oluyor bu şekilde testlerde dedi ve sonucunda bebek hasta değil iyi olduğunu öğreniyoruz diye belirtti tabi risk az olsa hasta değil demekte değil dediğiniz gibi Rabbim korusun dağlıkla nasip etsin