@“Bbbbbbbbbb”#p32047537 Amin canım darısı sana ve tüm herkese Allah hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin ama ben o zaman burda çok okudum post açtım seninle aynı değerlerde olanların falan temiz gelmişti fetal DNAları biz o zaman 9400 tl ödedik 13 haftalıkken yaptrmştım şuan bilmiyorum ama istersen öğrenebilirim aslında Eskişehir’de ücretsiz yapıyorlarmış hastanede testi hangi şehirdesin