sedasvs ben 37+1 de ikizlerimi kucağıma aldım çok şükür küveze girmediler kiloları 2850 ve 2900 dü son 10 günümde 1 er kilo almışlardı mesela beslenmeme çok dikkat ettim her sabah mutlaka 1 haşlanmış yumurta bol yeşillik roka maydonoz(son aylar) kaşar peyniri bi de ceviz badem tükettim hafta da 1 defa balık tükettim ara öğünlerde bol meyve her akşam uyumadan bi maden suyu içtim kramplara baya iyi geldi iyi kilo aldırdı bebeklere tavsiye ederim sağlıkla kucağınıza alın inşallah sizde ☺️