ayanarta1
Ben sizden bahsettiği mi hatırlamıyorum. Çoğu kadın diye belirtmişim. Üstünüze alınmanızı gerektiren bir durum mu yaşadınız? Senelerdir bu programı kullanıyorum. Sistem değiştiği için eski hesabımı açamadım. Ben burada neler gördüm neler okudum bir bilsen. Yaşanmışlık ve görmüşlükler üzerine yorum yazıyorum. Zorunlu sezaryen olanlara asla lafım yok. Çünkü sezaryen zorunlu durumdur. Daha doğrusu kimsenin doğum şekline lafım yok. Özelde doktorlar para için teşvik eder. Ayrım çok önemli. ☺
Ayrıca normal doğum yapmayıp kötüleyen herkesle ölümüne yorumlaşırım. Ben sezaryen yapmadım. Yapmadığım doğum hakkında fikir yürütemem. Diğerleri nasıl oluyor da yapmadığı şey için sallıyor.