sevvalcik KbK banada öyle geldi ama anlam bakimindan yigitde Alpde aynı anlama çıkıyor diye terettut ediyorum 😂
ikizoglusannesi KbK cinsiyetini bilmediğim yani en başından beri hep Yağız olsun istiyordum. Eşimle Yağız Ege olsun dedik ama sonra ikiz olduğunu öğrendik bu yüzden Yağız ve Doruk koymayı düşünüyoruz :))
KbK sevvalcik yok bizde karar veremedik karar veremiyoruz bir türlü çocuk doğucak bian da gidip ismini yazdıracaz gibi duruyor 😄
KbK sevvalcik en son sanırım çok istediğimiz 3-4 isimi balonlara koyucaz patlatıcaz en sona kalan isimi koyucaz artık şansına hangi isim denk gelirse eğer ki bulamazsam aklımda böyle bişey var 😄