Hulo2105 Makbus066 ilk 15 hafta kafayı yedim hissetmiyordum çünkü görmek istiyodum. Burda hep kalp durması postları vardı çok etkileniyordum. 16. Haftada hissettim neyse ki gitti korkularım ama şimdi de azcık hareket etmesin noldu acaba diyorum🥲
Makbus066 Hulo2105 ilk haftalarda öyle oluyor hissetmedigimiz için sürekli hastaneye gitmek istiyor insan hafta büyüdükçe hareketleri hissedince hastaneye gitmek için sabirsizlanmiyo insan
hayalim35 Makbus066 36+2 haftalığım ilk günden beri var her gün kontrol ediyorum kanama vs var mı die hareket etmese dürtüyorum
Makbus066 hayalim35 evet ya bende öyle kanama olacakmi diye sürekli kontrol ederdim haftası küçük iken hareketlerini hissedemedigimiz için daha çok tereddüt ediyoruz
Bebekkk00 @Makbus066 canım geçen aynı postu bende açmıştım gerçekten her anne adayı böyle hele bı de ilk gebelikse ben bazen düşünmekten kafayı yiycek gibiyimm acaba iymi kalbi atıyor mu iyi besleniyor mu neden buram ağrıdi neden bu böyle oldu vs vs düşünceler İnşallah İydir bebişler sağ Salim sağlıklı bı şekilde kavuşuruz 🤲🏻🥲
Makbus066 Bebekkk00 inşallah canım sağ salim kucagimiza alalım aklimizdaki şu saçma sapan sorular gitsin bir iş yaparken dinlenmek için oturuyorum bebek hareket etmeden yerimden kalkamıyorum
hayalim35 Makbus066 Evet ilk hareket ettiği haftalarda bi gün hareket etmemişti ağlamıştım çok şükür bu günleri gördük
Sermindrgt Makbus066 Merhaba canım. Her hamişin ilk düşüneceği şey bu. Ama sakın kafana takma herşey gönlünce olsun ve sağsalim kucağına al inşallah🩷
Funda54 Serendipity16 çift yumurta ikizi kız sağ tarafimda erkek sol tarafimda değişmez sanirim yerleri keseler ayrı ya 😃
Serendipity16 Funda54 aa ne tatlı değişik bi durum yaşamadığımdan insan bilmiyor 😂 sağlıkla gelsinler inşallah
cLearQueen Ilk gebeliğimm kanamalıydı ve dusuk oldu. Suan tup bebekle hamileyim daha cok yeni 10 haftalık ama getcekten kafamda felaket senaryoları kurmaktan vazgecemiyorum. Boyle giderse kesin bi psikolog yardımı alıcam