Makbus066 Aynı sorun bende de var en son 9 Martta gittim kontrole içim içimi yiyor herşey yolunda mı ya bişey olduysa ya kontrole gidince bir sorun olursa vs vs Rabbim korktugumuza uğratmasin hayırla sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah Bende 18+2 haftaligim ama hareket falan hissetmiyorum yani