trkan-uk Nuryaaa Alt muane ile bakar yüksek ihtmal beta hızlı yükseliyormuş başlarda sen gidene kadar inşallah gözükür hayırla keseniz 😊🫶🏼
trkan-uk Nuryaaa 4+5 de gördük biz kesemizi ama 6 haftaya kadar göremeyende oluyormuş o yüzden içiniz ferah gidin 😊
Bhraydn2708 5+1 de alttan muayene oldum göründü kese şuan 5+5 oldum yarın gidecem bakalım ara ara kağverengimsi çamurumsu akıntım oluyor progestereon verdi doktor her ihtimale karşı
Nuryaaa Bhraydn2708 alttan muayene sonrasi bende de gelmişti aslında hiç de iyi değil başlarda alttan muayene ben daha olmam çünkü muayene sonra geldi benden camurumsu şuan gelmiyor duphaston kullanıyorum
Bhraydn2708 Nuryaaa öncesinden vardı o yüzden gittim doktora Altan muayene ile baktılar dış gebelik vesaire olabilir mi diye
Makbule_199110 trkan-uk saglikli sihhatlinolsunlarda daha 9 ay bekliyecegim Rabbım hayırlı sini versin saglisini versin insallah canm
Ftmax00 trkan-uk canım kese gözüktüğünde beta kaçtı benim ki 4+6 olacak beta 1200 civarlarında olacak gözükür mü bilemedim