trkan-uk Kur Hayırlısı ozaman inşallah gitmeyi beklerken çok zor geçiyo bizde günler sizde de öylemi ☺️
Kur trkan-uk Hemde çokkk o kadar merak ediyorum ki inşallah herşey yolundadır hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🌺🥰
Hiratuba trkan-uk 🥰 ben doktora gitmedim aradım biraz geç gel keseyi görelim dedi, siz gittiniz mi acaba 🩷 cumaya tam 6 hafta olacak acaba 6da mı gitsem bayram öncesi belki kalp atışını duymuş oluruz ailelere söylemedik daha
trkan-uk Hiratuba Genelde 6. Haftada duyuluyormuş kalp atışı 6 hafta olduysanız git bence doktora görebilirsiniz keseyi biz gördük kesemizi çok şükür 🫶🏼
Makbule_199110 trkan-uk 5.1 haftaligim henuz hic doktora gitmedm evde testle ogrendim benim randevumu braz gec aldm yurtdisindaym hemen vermiolar 23 nisana verdi bakalm biraz gec ama saglik olsun
trkan-uk Makbule_199110 Daha garantici sanırım oradaki doktorlar 😊 sağlıkla görün inşallah sizde kese ve kalp atışını😊
Hiratuba trkan-uk ya ben bi şeyleri yanlış yapmışım galiba ben 1 martta adet oldum en son daha 6 hafta olmuyorum yanlış girmişim uygulamaya 🙈 ancak kese görünüyor o zaman.
Nuryaaa trkan-uk kaç haftalikken gördünüz acaba ben 5+5 oldum 2 gün önce hastaneye gittiğimde gorucez insallah
trkan-uk Makbule_199110 Biz geçen hafta pazartesi gittik haftaya pazartesi tekrar bakalım dedi 1 hafta bile zor geçti çok haklısın😁
Nuryaaa trkan-uk selam canım 5+5 olduk Keseyi görebilen arkadaşlar varmı ben salı günü gideceğim inşallah keseyi görebilirim en son 3 gün önce test verdiğimde 1162 çıktı betam
trkan-uk Nuryaaa Alt muane ile bakar yüksek ihtmal beta hızlı yükseliyormuş başlarda sen gidene kadar inşallah gözükür hayırla keseniz 😊🫶🏼
trkan-uk Nuryaaa 4+5 de gördük biz kesemizi ama 6 haftaya kadar göremeyende oluyormuş o yüzden içiniz ferah gidin 😊
Makbule_199110 trkan-uk saglikli sihhatlinolsunlarda daha 9 ay bekliyecegim Rabbım hayırlı sini versin saglisini versin insallah canm